fyrahundrameter.blogg.se

Avanza forum 2016

Publicerad 2016-03-10 22:21:43 i Allmänt

Avanza forum. Det är med blandade känslor jag skriver det här inlägget. Avanza forum nådde inte upp till mina förväntningar. Här är en kort sammanfattning.

Hissarna
* Cateringmaten var riktigt god
* Bästa montern hade AMF. Det bjöds på kaffe och man diskuterade förvaltning, kändes avslappnat och ärligt. 
* SEB hade också en sjukt bra(dock för liten) monter där det flockades med folk. 

Dissarna
* IKGs monter. Två personer varv en tittade på sin mobil hela tiden. Kommer aldrig få röra mina pengar. 
* Du fick kuponger för all mat som en grundskoleklass delade ut. Kanske var det välbehövligt då gamla tanter tog stora nävar med godis i företagsmontrarna. Men man fick bara en kupong för vatten. Kändes pinsamt snålt.
* När en man frågade mig om jag visste vad en fond var... "Ehm jaa.."

I överlag kändes det väldigt B och gav mig nästan än sämre bild av Avanza som jag har som bank för mina aktier. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela